Dagen på Plus Gymnasiet

Som ni kanske såg i något inlägg nedan, så var jag på Plus gymnasiet och har då spenderat min dag där.
 
 
Jag och Frida åkte in och där mötte vi Frida och Elin som också skuggade där, så vi blev 4 st skuggor tillslut. Först var vi med 2:orna och dom skulle spela in en film, så vi fick vara med och titta på filminspelningen och även titta på lite filmer som några elever hade gjort. Den lektionen höll på ända fram till lunch och lunchen var verkligen supergod. Efter lunch fick vi vara med på en lektion till, fast med 1:orna. Lektionen var riktigt lång (då snackar vi flera timmar), men vi fick sluta tidigare. 
 
Jag och Frida gick på stan en stund och tittade lite och sedan till mammas jobb. Ja och nu sitter jag här hemma i soffan och tittar på TV. Ska ni se på "I huvudet på Gunde Svan" sedan eller? Han är ju hos Malin Baryard.
 
Hoppas ni haft en jättebra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter som en härlig dag! Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Svar: Det var det! Detsamma. :D
Julia Brodin

2013-11-21 @ 18:29:15
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Ester

Gud vilken fin blogg du har!!
Kram Ester

Svar: Tack! Du med. :D
Julia Brodin

2013-11-21 @ 22:25:01
URL: http://evh.blogg.se
Postat av: Klara du vet

Vart bor du??

Svar: Lägger den frågan till min frågestund ;)
Julia Brodin

2013-11-22 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0