Friday

Hejsan!
Idag var det en kortisdag, vilket relaterade till att vi slutade halv 12. Så jag har varit hemma någon timme! Jag gjorde min sista dag i 2:an och det känns faktiskt skönt att snart vara tillbaks till nian, ibland är man något konstig.. Alla barn har varit super snälla och tog väl hand om mig, det kunde nog inte bli bättre.
 
Senare idag så ska jag till Veronica och vi tänkte ta en ridsväng och bara umgås. Blir sällan jag hinner med att vara med henne, då jag har så mycket i skolan. Under helgen blir det uppvilning och kalas, inte till mig utan min familj ska till min kusin och fira henne.
 
Det var lite som kommer hända och ska se till att blogga mer sedan.
 
Just ja, har inga bilder på datorn nu. Pappa gjorde en omställning på min dator igår så vi fick flytta alla bilder till en hårddisk. Kan ni gissa hur många bilder jag hade eller? Ca 10 300 bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0