Godis och varmchoklad

Hej på er, haft en bra dag?
 
Idag hade jag faktiskt bara 3 lektioner, för min klass åkte till process tekniska gymnasiet på studiebesök och det tog såklart hela förmiddagen typ.. Så ja, ganska bra måndag ändå.
Just nu har jag slängt massa filtar och kuddar på golvet, då jag satt där när jag plugga och varför inte sitta kvar och skriva ett inlägg. Tillsammans med dethar jag godis och varmchoklad, dock håller jag på att äta upp den sista godisen. :/ 
 
Resten av kvällen ska jag fixa lite saker och tänkte även hoppa in i duschen, så får jag se hur mycket tid det är kvar sedan innan jag hoppar i säng. ;) 
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0