Inte så bra asså

 
Efter att ha varit på Plus så är jag säker på att det blir skitbra om jag kommer in där. Men nu har jag börjat tänka himla mycket asså. Kommer jag ens komma in? Vad händer om jag inte gör det? Sådana tankar snurrar runt just nu och bättre blev det inte ikväll. Det vill jag dock inte ta upp här, känns kanske något privat! 
Jag har nu ett mål och det är att komma in på plus, jag ska kämpa såå häär mycket tills jag når detta, önska mig lycka till. Hoppas ni är med mig och puschar mig till 100.
 
Vi tog fika på Espresso House efter vi varit inne på plus och sedan gick vi in i några butiker. Nu sitter jag i soffan och skriver till er. Med alla dessa gymnasietankar så har kvällen blivit lite bad, känns bättre just nu, tror dock att det kommer bli lite jobbigt nu ett tag. Men som sagt, det gäller att kämpa!
 
Nej nu ska jag skicka lite bilder till Elin. Elin befinner sig just nu och hoppar inomhus SM och jag önskar henne all lycka till imorgon, då finalen går. :D Sen ska jag också passa på att gratta min kusse Moa som fyller 13 år idag. Grattis på din dag och vi ses imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kämpar du tillräckligt hårt kommer du alltid nå dina mål! Håller tummarna!!

2013-11-23 @ 21:06:53
URL: http://camillas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0