Nu är jag tillbaks

Har nu placerat mig vid datorn igen och tänkte då skriva ett inlägg till er. 
 
Under dagen har jag hunnit varit ute och gått, pluggat och ätit. Nu har jag precis sminkat klart mig, la ganska mycket tid på det idag, så blev ingen slarvsminkning som det brukar. Om ca en halv timma åker vi till min kusin och firar henne. Så det ska bli skoj! ;) Söndagen i helhet har varit bra och jag har inte riktigt haft någon söndags ångest, vilket är superskönt.. 
 
Tänkte nu ta och kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn, grymt längesedan jag såg den asså!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter som du hunnit med en hel del, skoj! :) & vilken fin bild! :) Ha en fortsatt fin Söndag! :)

Svar: Tack! Detsamma. :)
Julia Brodin

2013-11-24 @ 15:07:58
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0