Önskelista 2013

Nu börjar ju julafton närma sig, tänkte dra upp vad just jag önskar mig denna jul.
 
  • KL pannband, något är perfekt till kalla stalldagar 
 
 
 
 
 
  • Även denna sak står på min önskelista. Asså denna hårspray luktar godis!
 
  • Kläder är något jag inte kan ha för mycket av. Tessie's kläder är magiska. Toppen är från tessie, helt min stil.
 
  • Sen är 1D parfymen. Ser ni flaskan eller, rena drömmen!
 
  • EOS sweet mint, finna ju dock inte i sverige, men kommer in på craycray.se till veckan
 
  •  Maybelline New York mega plush mascara, finns inte heller i Sverige men kommer in på craycary.se till veckan.
  •  Endless Love och Enchanted Apple från Victoria´s Secret
 
 
Det där var min önskelista. Vad har ni på eran?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0