En sån där vanlig måndag

Veckan har dragit igång och allt är i sin ordning. Skolan har varit bra, inget speciellt liksom. Nu börjar det verkligen dra ihop sig till jullov, vilket ska bli riktigt skönt. Bara 3 veckor kvar och nästa vecka ska betygen vara satta, så då blir nog den sista veckan chillidill. Vet att det är ca 2 eneglska NP vi ska göra innan lovet, gamla NP såklart. Dock är ju engelska ett ämne jag har så grymt svårt i, så detta blir ju inte riktigt roligt om man säger så.. Tror det är 4 prov sammanlagt innan vi slutar och det är 2 utav dom som går att plugga på och inga läxor har dykt upp än så länge. Så tänker satsa ordentligt på det som går att satsa på. Nej nog med skolsnack nu.
 
Förresten har humöret gått uppåt och finns nog ingen chans att jag river hela huset nu(skämtåtsido). Såg också att jag blev länkad av ponnysanning.se, roligt & tack. Yes my readers, det var detta inlägg. Tänkte plugga som en galning nu, är det någon där ute som kan något om Hinduism så är det bara att hojta. :D
 
Har ni sett hur grymt långt mitt objektiv kan komma eller?
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Oj jäklar!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-12-02 @ 16:54:28
URL: http://twoplusone.se
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: Visst, ska snart byta blogg, egentligen bara namn. Så då heter bloggen juliabrodins.blogg.se. Vad heter din blogg?
Julia Brodin

2013-12-02 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0