Gårdagens inköp

 
 
Carmex 39kr / Topp 1 från Tessie 299 kr / Topp 2 från Tessie 199 kr.

Det var sakerna jag köpte igår på stan. Älska Tessie asså!! :D Var ju som sagt på sjukhuset igår också, allt gick bra som det brukar. Ska till NÄL i Trollhättan nästa vecka, bara en vanligt kontroll där också. Det är ju så att sjukhuset i Gbg har inte kontakt med NÄL och då kan det bli täta besök. 
 
Idag gick jag i skolan 2 lektioner och sedan åkte jag hem, kände mig inte riktigt 100. Tror allt det blir bättre imorgon, ska lägga mig tidigt så jag får mycket sömn. ;) Har ni råkat ut för stormen Sven än så länge då? Han har varit hos oss under dagen. 
Hoppas ni haft en underbar dag och får en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0