Vad hände igår egentligen

 God förmiddag! 
Det var något igår som jag aldrig berätta för er. Igår kväll var jag på 25 års fest för min bror och detta var en överraskningsfest så ja kunde ju inte skriva ut något på bloggen. Han blev glatt överraskad! Dock var jag bara där till halv elva kanske? När Annie och mina kusiner åkt hem så var det inte så roligt längre. Det var liksom bara massa fulla människor kvar. Blir nog ingen partypingla av mig. Även fast det inte vart något på dansgolvet för mig denna gång så känns det att jag varit iväg på något. Är lite halvtrött.. 
 
Idag då? Det är första advent och jag vill ha snö. Ingen snö här inte, men det kommer väl. Nu är det i alla fall inte långt kvar till julafton. :D Tänkte sätta mig och plugga lite Hinduism. Sen tror jag att det blir en rätt lugn dag.
 
Har ni något speciellt framför er idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0